Dag 4.

God eftermiddag på er!
Här sitter jag, i fåtöljen och är redo för att åka på Kräftskiva! Men såklart ska vi inte vara i Saxtorp förrens fem. Jag är redan sminkad. Haha, det känns liiite konstigt ha smink på sig när man inte haft det på jättelänge. Men jag måste komma igång med det någongång. Man vill ju känna sig fin vid speciella tillfällen.

Annars har inget hänt. Jessica gjorde cornrows i halva mitt hår igår. Eller, flätor. Det blev inte jättebra. Men jag trivs väldgt bra i det! Men eftersom det är så otroligt populärt på min skola just nu, vill jag inte ha det nu. Kanske en friyr jag kör nästa sommar. Fast då vill jag nog göra det hos min frisör. Så det ser lika dant ut som Tom's. Ni ska få bild på mina! Men först;

Day 04 - A song that makes you sad

Tokio Hotel-Forgotten Children.
(ja, ni hör både på titeln och texten varför den gör mig ledsen.)


Ja, som ni ser så ser det knappt ut som ens vanliga flätor. Och vi använde oss av fel sorts gummiband, men det bryr jag mg inte så mycket av eftersom det er rätt coolt ut på riktigt. Sedan så gjorde vi detta bara för att testa, liksom. För att se vad det var som alla gillade med det. Och nu vet jag!

Vad tycker ni om cornrows?

Comments
Anonym

snyggt

2010-09-04 @ 14:55:53
URL: http://plusa.blogg.se/
myyyyyyyzan <:

hihihi, så där har jag ju planerat att göra ________ eller jag tänkte göra det, men jag vet inte om jag ska eller inte :P hade varit grymmare i det röda håret höhö >< men det är supersött! :O



btw, så stular jag din sån där day 1, day 2, day 3...-grej ;)... nästa månad XD

2010-09-04 @ 15:52:57
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
sofia

önskar dig en bra söndag:)

2010-09-05 @ 11:39:38
URL: http://sofiajahnkes.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback