Dag 7.

Hejsan, här sitter jag och skriver och är stressad!
Som sagt så stack jag hem tidigare idag från skolan. Mådde inte bra, och gör inte det nu heller. Men jag mår bättre iallafall. Glädjer mig väldigt mycket över att Idol 2010 börjar inom en halvtimme!

Annars har jag handlat ett par byxor och en tröja med mamma idag. Det får jag dock visa imorgon eftersom jag inte har tid nu, skulle mest bara slänga in dag 7 låten, eller, låtarna. Tre stycken! Så, här kommer dom. Förresten, vad tycker ni om bilden jag ritade på bilden? Blir glad för kommentarer!

Day 07 - A song that reminds you of a certain event

Tokio Hotel-Noise
(Jag tror you already know. Kan du ha gissat på Tokio Hotel konserten? The opening song. Ta mig tillbaka till den 5 Mars 2010!)


Green Day-21 Guns.
(Båda Green Day konserterna. Mycket vacker och mäktig live. Take me back there too.)


Erik Grönwall-Stay.
(Ja, när han besökte Landskrona Karnevalen här då. Fick bekräftat att det faktiskt var under denna vackra och underbara låten om jag fick en puss och kram i. Han hoppade helt enkel ner från scenen och kom fram till mig och gjorde et. Lycklig är jag för det.)

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback