Dag 8-GRATTIS GUSTAV!

Jobbig dag, jobbig dag! Mamma tvingade iväg mig till skolan i morse, fast än att jag mådde jätteilla. Och eftersom jag inte vill vara den som går hem från skolan varje dag (jag har redan min roll. Tysta flickan som alltid lyssnar på musik och går hem en gång i veckan..) så stannade jag hela dagen. Gjorde veckans läxa. Sedan läste jag Andreas Carlsson's bok.

Anyways! Idag fyller världens bästa trummis år!(Läs: Gustav Schäfer i Tokio Hotel). Och mycket passande så ska man på Dag 7 lägga in en låt man kan alla orden ur. Första låten som slår hjärnan är; Tokio Hotel-Monsoon. Låten som dom slog igenom med, för er som inte vet. Självklart jag alla orden på massa andra låtar också! Men denna är den första som slog hjärnan, som sagt.

Day 08 - A song that you know all the words to

Tokio Hotel-Monsoon.


Grattis ♥

Comments
myyyyyyyzan <:

Du, tyst? O___O HAHAHAHAHAHAHHAHAHA!



sv: jo.. fan det har du rätt i 8D får dra med Erika in och träffa Kissie, alltså hahahahahahhahahahahaha!

2010-09-08 @ 17:28:17
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback