Förlåt för igår!

Jag är väldigt ledsen för att jag inte bloggade igår! Internet verkligen vägrade att fungera, och förövrigt så var jag trött. Väldigt trött. Men, jag hade skrivit ett inlägg, men det ville inte komma upp just för att internet vägrade. Tvärvägrade. Så, ni får två (tre! Lägger in två under en kategori..) låtar idag.
Skolan idag var okej annars, kom hem för en stund sen och nu har jag precis klippt ut lite saker till den kommande photoshoot;en jag ska ha idag. Ska försöka hinna med den innan jag sticker till mormor och morfar som vi ska till efter maten som mamma håller på med nu,

Day 20 - A song that you listen to when you’re angry

Ozzy Osbourne-Let Me Hear You Scream.

Tokio Hotel-Scream.

Day 21 - A song that you listen to when you’re happy

Jackson 5-Can You Feel It.
(jag kunde lagt in fler låtar, för det finns så många jag lyssnar på när jag är glad, men just nu kom jag inte på fler..)

Ha det så länge!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback