Big day tomorrow, huh?

Kan egentligen inte förstå att jag söker till Idol imorgon. Det är en dag jag längtat efter sedan 2004. Evlina tränade mycket på musiken idag med vår lärare, medans jag bara satt bredvid, lyssnade, och log för mig själv. Musik är så mäktigt. Jag har försökt att prata, sjunga och anstränga rösten så lite som möjligt idag. Har fortfarande lite ont i halsen, och är väldigt förkyld. Ska upp och ta en varm dusch senare. Efter Så Ska Det Låta. Ska träna på låten jag ska sjunga då, för det känns bäst då. Hoppas jag klarar det imorgon. Inte att jag nödvändigtvis måste komma vidare till den riktiga juryn, utan att jag sjunger hyffsat bra-för att vara förkyld. Nu när jag tänker på det, så var jag faktiskt sjuk vid den här tiden förra året också, för jag skulle sjunga på konfirmationen då. Kanske är så att jag blir sjuk vid den här tiden varje år? Läskigt..

Iallafall, har varit i skolan. Börjat sticka på min halsduk som kommer bli otroligt mysig. Evlina ska sova här eftersom vi sticker till Lund ungefär 8 på morgonen. Vet att vi kommer få vänta skitlänge då, men pappa vägrar att köra iväg en minut tidigare.

Ha en mysig kväll, allihopa!

Moa & jag förra veckan.

Comments
Julia

Lycka till ! :D

2011-04-16 @ 18:31:02
URL: http://totallytwisted.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback