Dag 01 – Favoritplagget ur min garderob

Hejsan på er! 
Har precis kommit hem efter en lång dag. Var först i skolan, där var allt som vanligt och allt gick bra. Ungefär vid halv fyra, så var jag hemma och då stack jag, mamma och min bror direkt hemifrån. Hann inte ens gå upp och lägga av gympaväskan och skolväskan! In i bilen direkt, pang boom iväg till tippen, ÖB, Jysk & Rusta. Och Sitty Möbel i Landskrona! Hihi, vi ska köpa min fina amerikankista, som den så fint hette, i helgen! Fick syn på en väldigt cool amerikanfilt också, så den ska också köpas! Josse är glad.

Nu är jag mest trött, har lite huvudvärk och vill ha maaaaaat. Har inte ätit sedan tolv idag, och sen vid tre drack jag en Cockio. Men sånt är livet. Är inte så värst hungrig, men hungrig är jag!

Nu börjar vi med den här listan jag lade ut igår också!
Dag 01 – Favoritplagget ur min garderob
Kan omöjligt välja ett plagg som är mitt favoritplagg, därför plockade jag ut lite snabbt nu. Har mycket fler favoritplagg i min garderob, men som ni kanske kan förstå är jag väldigt trött och orkar inte fota alla. Kanske någon annan dag!







Comments
Linda

Hej :) Undrar var du har hittat dem skorna med stjärnorna på? Usa skorna eller vad man säger^^ Jättecoola, vill med ha sånna :)

2011-04-04 @ 19:37:46
majsan

hej, fina bilder.. vart redigerar du dom? kram!

2011-04-05 @ 21:20:45

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback