Dag 03 – Mina föräldrar

Lägger inte ut bilder på mina föräldrar på min blogg, tyvärr. Pappa har sagt förut att han inte vill, förelängesedan, och mamma.. har lagt ut en bild på henne förut, därför gör jag det inte igen. Så, ni får bara veta lite om dom, hihi. Min pappa är väldigt musik instresserad, precis som jag, så det är nog där mitt musikintresse har kommit ifrån. Han är grym på gitarr och började nog spela i tonåren. Hans gitarr han har nu har han haft i ca 18 år! Min mamma har också spelat gitarr, men spelar inte nu längre. Bara lite då och då när hon och jag sitter och spelar. Hon är mer intresserad av teater, och har spelat mycket här i Landskrona. Jag och min bror har faktiskt varit med i en liten pjäs vi gjorde för några år sedan, när vi gick på Kulturskolan (tror jag det hette).

Idag är det onsdag, och jag har haft det mysigt i min tjockkofta som Bill Kaulitz själv designat. Har haft den rätt länge, i 2-3 år kanske? I really love it. Lärde mig lite nya grejor på musikpasset jag och Evlina hade idag! Kanske kan visa upp det senare ;) Snart kommer Evlina hit och vi ska väl flumma runder på mitt rum som vanligt. Ska bli kul, hihi.
Senare ikväll tänkte jag göra ett kul inlägg. Fick tag på lite bilder på kändisar när de var små, de var verkligen jättesöta! Tänkte dela med mig utav dom bilderna. 

Visst är den tuff?

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback