Dag 04 – Det här är viktigt för mig

Med tanke på vad bloggen heter och handlar om så förstår nog de flesta det. Familjen och vännerna är väldigt viktigt för mig, men om man bortser från det så är musiken det viktigaste jag har. Det är där jag kan vara mig själv, och det är tack vare musiken som jag är mig själv. Budskap och känslor bli så mycket starkare med musik. Melodier är så vackra, allihop. Att kunna uttrycka sig i musik och melodi är nog det häftigaste jag vet.

JOSSE ÄR GLAD IDAG! Min mamma och min bror är just nu iväg och köper min kista, och den häftiga filten! Åhåhåh, är så glad! Det är torsdagen, skolan gick snabbt, det är fredag imorgon, Evlina ska sova över här imorgon! Det finns många saker jag kan rabbla upp som jag är glad över, och faktiskt en sak som jag inte är lika glad över. Mina iPhone hörlurar är sönder! Får gå runt med mina Skullcandy tills jag köpt nya, de är så klumpiga.. Men de är bra, så jag ska inte klaga! 

Bilden togs igår, när jag och Evlina ''klädde ut'' oss till fjortisar med överdrivet mycket smink. Hade minst fem lager mascara på mig.. Kändes lite konstigt eftersom jag inte använt mascara på ett tag! Jag och Evlina kommer göra häftigare photoshoots imorgon, hade jag tänkt!

Comments
Carro

har du några egna låtar på internet? :) jag spelar i band så jag håller med om att musiken är sjukt viktig :)

2011-04-14 @ 16:14:20
URL: http://everything-plus-me.blogspot.com/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback