Hollywood Hills, CA.

Det är där jag vill bo. I Hollywood Hills. Dels för att jag vill på i Los Angeles/Hollywood, och dels för att Andreas Carlsson bor i Hollywood Hills. Har suttit och kollat på lägenheter där som hyrs ut. Inte någon jag blev väldigt kär i, är ju inte så bra på det där ännu. Men att tänka på att jag vill flytta dit efter gymnasiet får mig att bli lite rädd. Jag vill absolut inte flytta dit själv. Och så är jag nervös för det är med jobb, ekonomi, hyra, räkningar, hur man har pengar till att flyga tillbaka till sverige och hälsa på familjen osv..

Har hört att man oftast får ha fler än ett jobb om man ska bo i Los Angeles. Så kanske det är. Jag ska se om jag kan komma i kontakt med någon svensk som bor där och kan besvara alla frågor jag har. Sedan hoppas jag på att hitta någon vän som skulle, på fullt allvar, vilja flytta dit med mig något år efter gymnasiet. Kanske hittar någon på gymnasiet, eller en nuvarande vän. Jag ska flytta dit iallafall, det ska jag. Och så har jag lite besluts ångest över om jag ska flytta till Los Angeles eller New York, men jag tror det skulle bli Los Angeles isåfall. Man kan ju alltid ha en weekend semester i New York, haha..

Är det någon av er som känner någon som bor där som kan besvara mina frågor, eller vill ni kanske själva flytta dit?

Comments
My

Jag vill c: Ska c: Plugga vidare, hade jag tänkt, borta i LA, hoho! Eller Tyskland, alternativt typ södra Frankrike... Men helst Los Angeles!

2011-04-02 @ 16:50:52
URL: http://fantasyfeathers.webblogg.se/
My

Sv: Grönis! :D



Jaaaa, men visst hade det!

2011-04-02 @ 17:56:42
URL: http://fantasyfeathers.webblogg.se/
Tove

Jag vill på allvar dit och plugga. Bo där. Jag funderar på att vara utbytes student där borta under tvåan eller trean under gymnasiet. Eller, jag har redan börjat prata med mina föräldrar om det. Dom verkar positiva till det :)

2011-04-02 @ 18:20:15

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback