I need a dollar, dollar.

Aloe Blacc – I Need A Dollar

Låter passar väldigt bra in på mig nu. Känner att mitt barnbidrag inte räcker till allt det jag är i behov av just nu. Allt är för dyrt för min smak. Jag är så snål när det gäller pengar, haha!

Påskmiddagen var väldigt trevlig idag! Mycket prat och fnitter. Morfar blev nog lite snurrig idag, och min morbror blev väldigt imponerad av min iPhone, haha. Han vill själv ha en, så jag förstår honom.. Var likadan när jag själv ville ha en så mycket att jag kunde göra allt för att få en. And I got one. Hehe.

Ja.. jag har egentligen inte så mycket att skriva om.. Ska på konfirmation imorgon, så det blir inte så mycket bloggning imorgon. Kanske hinner slänga in ett snabbt inlägg innan vi sticker iväg. Sedan på kvällen ska vi ju till pappa. Ska fråga om vi kan spendera vår måndag på Entré i Malmö. Måste iallafall inhandla mig ett par shorts och solglasögon. But we'll see what the future brings. Jag gillar att säga det, haha.



Comments
- cl.♥

har du din tanställning än?:) vad fick du äta och inte äta? hur länge har man så ont i tänderna? :c tacksam att du svarar som kommentar på min blogg .

2011-05-04 @ 13:19:53
URL: http://notliketheothers.devote.se

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback