Inte min dag idag.

Hejsan hejsan!
Det har inte riktigt varit min dag idag... Åkte iväg till Ikea med min mamma och min bror för att kolla lite grejor till min brors rum.. När vi har gått igenom möbelavdelningen, så fikade vi. Jag tog en kladdkaka, men den var stenhård och smakade inte alls gott. Sedan skulle de gå tillbaka, snabbt, och kolla på en möbel de hade sett förut. Men jag tror dock vi har olika definationer på ordet ''snabbt''. Haha. Stod och väntade, ensam, med vagnen tills de kom tillbaka, och då ville jag bara komma igenom den sista avdelningen snabbt. Icke. Kändes som 700 slöa år. Men men, när de kom till lagret så fick jag springa iväg till Väla, själv. Väl där så fanns där ingen bankomat till mitt bankkort, så.. Det blev inga köp. Kunde ju ha handlat på kortet, men de brukar ibland fråga efter leg och det hade jag inte med mig. Dock så visste jag vad jag skulle köpa. Får åka ner till Malmö istället nästa vecka och handla där. Har letat efter de amerikanska shortsen, som Bik Bok har, i både Lund och Helsingborg, men de har ju inte dom! Så, hoppas de finns i Malmö.. Jag har fått för mig att man inte kan beställa genom Bik Bok's hemsida. Men, jag får väl kolla upp det...
Hoppas iallafall att turen är med mig nu ikväll, då. Ska egentligen inte göra så mycket. Jag lade fram förslaget till mamma igårkväll att vi skulle åka på bio idag, men ångrade mig sedan eftersom en dokumentär film som heter Så Nära kommer på tv idag. För er som inte vet, så handlar det om två svenska tjejer och deras kärlek till Tokio Hotel. Tror till och med att de åker till vaxmuséet i .. Tyskland eller Paris för att hitta Bill-dockan, men väl där så fanns den i något annat land för tillfället.
Wellwelll, hoppas ni haft en fin dag i det fina vädret!
Hejsan hejsan!
Det har inte riktigt varit min dag idag... Åkte iväg till Ikea med min mamma och min bror för att kolla lite grejor till min brors rum.. När vi har gått igenom möbelavdelningen, så fikade vi. Jag tog en kladdkaka, men den var stenhård och smakade inte alls gott. Sedan skulle de gå tillbaka, snabbt, och kolla på en möbel de hade sett förut. Men jag tror dock vi har olika definationer på ordet ''snabbt''. Haha. Stod och väntade, ensam, med vagnen tills de kom tillbaka, och då ville jag bara komma igenom den sista avdelningen snabbt. Icke. Kändes som 700 slöa år. Men men, när de kom till lagret så fick jag springa iväg till Väla, själv. Väl där så fanns där ingen bankomat till mitt bankkort, så.. Det blev inga köp. Kunde ju ha handlat på kortet, men de brukar ibland fråga efter leg och det hade jag inte med mig. Dock så visste jag vad jag skulle köpa. Får åka ner till Malmö istället nästa vecka och handla där. Har letat efter de amerikanska shortsen, som Bik Bok har, i både Lund och Helsingborg, men de har ju inte dom! Så, hoppas de finns i Malmö.. Jag har fått för mig att man inte kan beställa genom Bik Bok's hemsida. Men, jag får väl kolla upp det...
Hoppas iallafall att turen är med mig nu ikväll, då. Ska egentligen inte göra så mycket. Jag lade fram förslaget till mamma igårkväll att vi skulle åka på bio idag, men ångrade mig sedan eftersom en dokumentär film som heter Så Nära kommer på tv idag. För er som inte vet, så handlar det om två svenska tjejer och deras kärlek till Tokio Hotel. Tror till och med att de åker till vaxmuséet i .. Tyskland eller Paris för att hitta Bill-dockan, men väl där så fanns den i något annat land för tillfället.
Wellwelll, hoppas ni haft en fin dag i det fina vädret!

Comments
Linafoto

Svar: Så fort jag fått tillbaka ljudet i datorn så ska jag lägga upp fler filmer =)

2011-04-22 @ 19:54:01
URL: http://linafoto.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback