Malmö senare idag.

ROBIN HOOD om Bio ikväll!:
åh! :D, vilken var den bästa filmen du har sätt på bio annars då? :)

Svar: Det var en svår fråga.. Har sett så många bra filmer på bio.. Men jag kan göra en snabb Topp 3!
1. This is it.
2. Pirates of the Caribbean.
3. Harry Potter filmerna.



O'boy, vilket vackert väder, solen skiner idag! Idag drar jag och hela tjocka släkten till Malmö (nästan hela släkten iallafall..) på påskmiddag hos min moster och kusin! Det ska bli väldigt trevligt. Hoppas väl på att få årets första påskägg där, haha. 

Just nu är jag bara glaaaaaad, och ska gå och göra vid mig. Sedan slänger jag in lite ego-bilder i datorn som jag tog igår. Kanske hinner dela med mig utav någon innan jag sticker.(:

Låt jag nynnar på just nu; Video killed the radio star, video killed the radio star...

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback