Undanstoppade pengar..

Ibland är det bra att stoppa undan pengar. För att man inte ska handla onödiga saker för det. Och sedan glömmer man att man hade pengar. Jag har hittat 1700 kronor bland mina betydelsefulla smycken, sådant jag fick när jag var liten och så. Pengarna är över från min konfirmation. Men frågan är vad jag ska göra med dom. Jag har två alternativ.

  • Göra en deal med mamma och pappa angående systemkamera. Jag vill ha en Canon EOS 500D eller 550D. Jag önskar mig en sådan so bad. Kanske kan fråga om jag kan få den som födelsedagspresent om jag hjälper till och betalar en del?

  • Spara undan en del av pengarna och lägga det på eventuella kamera grejor/musik grejor senare? Jag vill ju ha både en fjärrutlösare, en Canon och en blixt. Men man kanske inte behöver spara allt.. Kanske kan ta en liten del nu av pengarna till bara.. shopping? Behöver ju lite nya kläder..

Har ni någonsin hittat undanstoppade pengar, som ni totalt glömt bort?

ABBA-Money, money, money.
Haha, tyckte den passade in här..

Vet inte varför jag ens skrev detta. Kände bara för att skriva om något...

Comments
felicia

Frågestund på bloggen, fråga gärna något! Kram :)

2011-04-04 @ 07:19:01
URL: http://ahlgrenfelicia.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback