What colour?

Hejsan, vänner!
Fyy vad jag är trött idag. Somnade strax efter halv tolv igår. Inte varje dag, men så är det. Vaknade av pappa runt tio tiden i morse, jag var nästan helt död. Jag har varit trött hela dagen! Men förutom det har jag bara chillat, och tänkt på varför jag inte var nervös igår. Alltså, jag var knappt det minsta lilla nervös. Okej, var väl ytterst lite nervös när jag gick från stolen i väntrummet, till handtaget på dörren som skulle leda mig in till juryn. Fattar ingenting. Var ju sjukt nervös när jag uppträdde på Folkan i februari! Men, det är väl bra att jag inte var nervös, antar jag..

På påsklovet händer det inte så mycket, men det som händer är skitkul! På onsdag ska jag på Tjejmässan här i Landskrona med två vänner, där kommer bl.a. Minnah Karlsson från Idol 2010 uppträda! Spännande att få se henne igen, fick aldrig hennes autograf förra gången jag såg henne.. Kanske kan få en bild på oss nu också?

Innan onsdag ska mamma iallafall försöka få tag på en tid hos min frisör till mig. Ska klippa och färga håret, faktiskt. Tänkte mig en ljusbrun/mörkblond färg typ.. Vill ha någon färg utav dessa, ni kan väl hjälpa mig att välja?
Är nog mest sugen på Miley's hårfärg.. Vad tycker ni?

Comments
IDA

SV: jag håller med, även om Bill är bättre och jag gillar hans röst way more, men lite lika är de :)

2011-04-17 @ 17:15:39
URL: http://ikwallman.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback