You're so mature.

Fick en annan anonym 'hat'-kommentar. Älskar att sitta och skratta åt dom! Kan ju kolla upp IP-adressen väldigt lätt så varför inte bara skriva vem du är? Tänker inte ens lägga ner tid på att svara på den, för det är inte moget att sitta och skriva en massa skit bakom datorskärmen, inte stå för vem man är och tro att man kommer undan med det. Tänker inte ens godkänna den som kommentar. Hur många gånger ska jag behöva säga det? Vad tänker ni med? Egentligen är jag omogen som ens skriver det här, men vill bara få det sagt. Ska ni klaga, skriv ert namn och vem ni är, eller låt bli. Vad är meningen annars, hur lätt är det att ta åt sig från en Anonym?

Iallafall, var ute en liten runda med Moa och tog några bilder. Fick några bra. Såg ett skelett som Moa trodde var från en hare. Hon är riktigt duktig på att ''läsa'' skelett.. Hon ska bli kriminalteckniker. Kan dock inte lägga in bilderna i datorn idag eftersom jag skickade med sladden till pappa, så jag får redigera dom imorgon. Men det gör inget, tog lite bilder på balkongen förut eftersom det var så fint ljus där när solen sken, så jag tänkte dela med mig av en.

Annars sitter jag bara och letar efter en låt jag ofta brukar höra på Rockklassiker. Den går typ ''In your head, in your head'' och sjungs av en tjej med en riktigt cool, nästan country, röst. Hoppas jag hittar den!


Comments
moa

hahaha, du är för söt! :D<3

palla skriva hatkommentarer om man nt skriver sitt namn -.-

2011-04-10 @ 22:19:37
URL: http://baratriangel.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback