And it feels in my heart tonight.

Random rubrik!

Hejsan! Jag sitter framför tvn där gamla Big Brother repriser går. Trevligt att titta på. Haha. Jag gillar egentligen inte Big Brother pga att det är helt meningslöst, folk gör bort sig i tv och så vidare.. Men tvbolagen tjänar på det. Så, what ever. Men jag kollade på det i år mest för att jag tycker att Martin och Peter är så snygga, hihi! Kollade ni på Big Brother när de gick på tv förut?

Nu tänkte jag berätta lite om gymnasiet då.. Jag har haft det grymt kul! Fått nya vänner, lärt mig lite var de olika klassrummen ligger, fått skåp & nyckelbricka så vi kan komma in på skolan (dörren är alltid låst..) och lite andra saker. Vi har fått inloggningsuppgifter till olika datasystem och så vidare. Ett av dom är it's learning och det är en rätt kul grej! Man kan typ skicka meddelande till hela skolan där, haha.. Men det fick vi inte göra! Så, ajabaja.
Jag är inte helt.. övertygad när det gäller maten faktiskt. När jag hörde att de hade endast vegetarisk mat så blev jag ju överraskad och tyckte det var bra, eftersom jag själv har velat/skulle vilja bli vegetarian. Men båda gångerna jag ätit där nu så har jag fått ont i magen efteråt. Så vi får ju se hur det blir med den saken.
Fick reda på lite random fakta idag också. Tydligen så går Jay Smith's lillsyrra på Mega Musik. Vet inte i vilken årskurs, men jag tror det var 3. Grymt! Då får vi ju se om hon är lika grym som honom, och om han kanske dyker upp någon gång när de har projekt uppvisning ;) Haha, ne då! Det kan vi ju säga till honom när vi träffar honom på torsdag! ''Vi går på samma gymnasieskola som din syrra!'' För övrigt har vi redan börjat med ett mindre projekt. Vi har blivit indelade i band, som vi ska ha lektioner tillsammans med de kommande 7-8 veckorna. Vi har redan kommit igång med låtar, och det har även 2orna och 3orna även om de inte har börjat än. På torsdag nästa vecka så ska alla årskurser och band då spela upp sina låtar och jag & mitt band har fått låten Human med The Killers. Jag.. är inte riktigt glad över låtvalet, men det får väl fungera. Hade ju inget val. Men det känns liiiiite retsamt när man hör ett av de andra banden som fått The Ark's Breaking Up With God. Men det går nog bra ändå!

Imorgon ska jag iväg igen, så det blir dåligt med bloggen där igen. Ska ju iväg till Helsingborg med familjen och grannarna då pappa och Staffan ska vara med och spela ukalele tillsammans med 1300 andra personer. De ska slå rekord så de kommer med i Guiness Record Book. Coolt! Jag är redo med kameran!

Nu ska jag kolla klart Big Brother och sedan kolla in lite Aerosmith klipp!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback