Bloppis?

Tjena!
Mår fortfarande (såklart..) inte bra. Har fortfarande ont i halsen. Huvudet är det väl lite bättre med, men jag har haft lock för öronen hela dagen! Det är sjuuuukt irriterande och obekvämt! Som ni vet så dämpas ljudet, och inte minst sagt när man själv pratar! Så varje gång jag snackat idag har jag undrat om jag skricker eller inte, haha..

Men iallafall. Mamma har nyss tvättat kläder idag. Min garderob går som vanligt inte att stänga. Iallafall inte min byrå, så jag kom på en sjukt bra idé. Jag tänker rensa ut den imorgon, för jag vet att det finns kläder där som bara ligger och tar plats. Så jag tänkte, om där nu är kläder som folk möjligtvis vill köpa, så tänkte jag fota de kläder jag rensar ut, lägger ut bilderna här och på facebook så kan man få köpa dom för en billig peng om man vill! Är ju som vanligt i behov av pengar.

Nu ska jag.. fortsätta att coola mig på facebook, och kolla på filmen som går på tv:n. Vet inte vad den heter, men den går på fyran! Så.. vi hörs imorgon! Med lite tur så kanske jag är piggare imorgon!

Comments
A N G E L I J N A

allt bra?:)

2011-08-09 @ 00:28:15
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback