En tripp till Väla!

Tjena!
Tänkte bara säga snabbt att det inte kommer bli någon bloggning. Jag känner mig kreativ idag!
Först ska jag till Väla med pappa & Jessica, de ska köpa present till Linnea för hon fyller år imorgon, och jag ska leta efter en Steven Tyler bok. Hittade en på Center Syd sist jag var där, och jag bara måste ha den! Super fina bilder fanns i den, och det vill man inte missa. Den hade en rolig titel också! ''Does the noise in my head bother you?''

Sedan känner jag för att vara kreativ med kameran idag! Läste igenom alla fotobloggar jag följer, kollade igenom där för att få inspiration och tips & trix. Så jag ska försöka få ihop något filmklipp och några bilder!

Ha det bra så hörs vi!

Jag för ett år sedan! Kan ni förstå? Haha!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback