Film recension senare ikväll/imorgon.

Tjena!
Nu har jag fått tillbaka lite energi, haha.. Spelade Sims 2 och byggde klart ett hus, byggde ett nytt och spelade på lite familjer som redan fanns där. Att bygga hus är det roligaste på Sims spelen, tycker jag! Vad tycker ni är roligast? Göra familjen, bygga husen eller bara spela?
Jag tog inga bilder på huset. Det orkade jag inte. Haha. Men strax ska jag kolla på film med familjen. Jag tänkte att jag kunde skriva en recension på den ikväll eller imorgon. Inte en lång en, men bara skriva vad jag tyckte lite kort. Vill ni veta vilken film det är så får ni gissa. ;)

Tänkte också bara berätta att innan jag kommer hem imorgon så ska jag in om stan och köpa en tröja. Skulle köpt den idag men de hade den inte på Center Syd. Hoppas den finns här då!
Sedan ska jag redigera bilder, och då berättar jag och The Ark konserten!




Update: Blev ingen film.. Blö. Men ska nog se den själv. Eller, ne. Vet inte.


Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback