Före och efter bilder!

Hej!
Jag har inte bloggat idag.. Jag har faktiskt en anledning. Jag känner mig sjuk igen och har inget trevligt att skriva då. Har bara hängt på facebook sen jag vaknade runt tre tiden, kollat på gamla Aerosmith videos och fixat med mitt busskort och kalender. Bilder kommer, det blev jättebra!
Jag ska förresten sova hos Evlina inatt. Ska ta med hennes Britney biljett, hihi. Och ja, jag ska sova där även fast jag känner mig krasslig, jag vägrar att bli sjuk! Kanske inte bästa sättet att vila upp sig, men jag vägrar iallafall att inse att jag kanske håller på att bli sjuk.

Här kommer iallafall två snabba före- och efter-bilder! Inte världens bästa bilder, men jag har inget photoshop hemma hos pappa (det började dampa så fort jag installetar det..) så jag gjorde en grundredigering i Photoscape.
Före:


Efter:

Det ser snett ut, jag vet.

Comments
felicia -

skön blogg!

2011-08-16 @ 16:50:05
URL: http://whofelicia.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback