Glömde bort bloggen..

Hejsan!
Ni får faktiskt ursäkta mig men, jag glömde bort bloggen idag! Händer ju att jag inte bloggar fast jag inte sitter vid datorn, men idag glömde jag faktiskt bort bloggen. Jag brukar ju försöka att ge er iallafall ett inlägg per dag. Haha. 
Iallafall! Idag mår jag mycket bättre! Har fortfarande lite problem med halsen, men det är i alls mycket. Känns knappt. Tänkte iallafall gå ut och filma idag, men vädret var lite skumt. Först regnade, sedan var det strålande solsken, och nu regnar det igen. Så, jag rensade garderoben istället. Fick ut en liten hög med kläder, men jag tror inte det blir någon bloppis av det. Tror inget det är något som folk köper ändå. Sorterade dock ut en svart jeanskjol av något slag, för att jag aldrig använder den. För den som är intresserad utav den kan ni kommentera och så kan jag skicka bilder/storlek och så kan vi diskutera ett rimligt pris. Jag använder aldrig kjol så..

Filmade lite när jag plockade ut kläderna, och när jag var färdig. Så, jag kanske kan klippa ihop till något miniklipp. Inget kul klipp, men alltid något! Älskar som sagt att filma. Får redigerade i Windows Movie Maker.. Haha. Får ta och skaffa mig ett ordentligt program..

Ni får en korvbild sålänge!


Comments
Helena

Brukar läsa din blogg men är lite dålig på att kommentera så ville mest säga Hej :)

2011-08-11 @ 10:27:46
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
helena

ja du har fina bilder i din blogg :)

2011-08-11 @ 18:59:16
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback