I pity the fool.

Är helt galen i att sjunga låten ''Forget You''. Kommer inte ihåg vad han som sjunger den heter, haha.. Det som gör det så kul att sjunga den är att det är en härlig melodi, och det är så lätt att leka med rösten i den. Liksom, försöka göra till en liten jazz eller blues röst.

Det jag egentligen tänkte smita in här för att säga var att jag har genom hela veckan tänkt genomföra en liten photoshoot. Leka lite med smink och sånt, för det var ju ett tag sedan. Och imorgon är inte min brorsa hemma heller för han sover hos en kompis, så jag har den plats och ro jag behöver. Så, jag kör nog på det imorgon!

Evlina och Natalie har nyss åkt hem. Eller, ja, för en timme sedan, haha! Vi kom på lite, som sagt, till kortfilmen vi tänkte göra. Jag ska se om jag kan fortsätta att skriva på den lite. 

Ha en härlig kväll, allihopa!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback