Ny kategori: Aerosmith!

Okej, kände att det var dags att ge dom en egen kategori..
De har ju faktiskt, under de senaste veckorna, inspirerat mig supermycket och de är faktiskt det första bandet som lyckas köra över Tokio Hotel. Missförstå mig inte nu, jag älskar Tokio Hotel minst lika mycket som jag gjorde när bara de fanns i min värld. Så man kan ju på ett lättare sätt säga att Aerosmith, Tokio Hotel och Michael Jackson numera delar på första platsen!

Jag har bara känt att.. Aerosmith känns rätt. Det känns jag. Det gör ju alla 3 av mina 3 favoriter, men Aerosmith känns mest jag. Iallafall för tillfället. Och jag har en känsla av att jag kommer skriva en hel del om dom ett tag fram över! Det får ni stå ut med. Vill ni att jag ska variera, så kan ni berätta vilka artister jag ska skriva om.

Vi inviger kategorin med denna superfina videon som kom ut idag, om inte Steven är sen med att logga in på sitt twitter account dvs, och ja.. Säg vad ni vill, men jag undrar bara var den 63 åriga gubbens all energi kommer ifrån!
Steven Tyler för iHeartRadio.

Comments
Linnea

SV: tack så mkt :D

2011-08-20 @ 15:19:03
URL: http://ilivemylifeblack.devote.se

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback