Steven Tyler-syndrom...?

Hello you guys!
Kom nyss hem från en snabb liten tur vid Center Syd. Var bara tvungen att handla Steven Tyler: Does The Noise In My Head Bother You? Kunde inte hålla mig längre.. Finns att köpa för 249:- för intresserade! Jag tror nog jag lider av Steven Tyler-syndromen.. Är helt galen, kan inte få nog av honom! Han har en underbar stil, är en underbar människa och ja.. Det ända som är fel med honom är att han har haft problem med sprit och drogor, och att han svär alldeles för mycket.. Jag kan också svära mycket, dock mest när jag är på dåligt humör. Men när han svär får han det att låta kul och okej. En av mina högsta drömmar är att få träffa han. Och kanske krama honom och ta en bild med honom. Och att få sjunga med honom.. Hoppas jag får sjunga och spela många Aerosmith låtar på Mega Musik! Tänk vad coolt om jag kunde få lite mer Steven Tyler i mig..

Nog om det. Får skriva ett inlägg om Aerosmith senare. Nu ska vi ha gårdsfest!!!!
Jag idag; (ny profilbild på facebook!! Lägg till mig!)


Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback