Tips för bloggare!

Här kommer tipset som skulle upp igår! Blev lite knasigt med det, photoshop började krångla.. Men här kommer det iallafall!!

Det här är en bra sida för er som har blogg/vill skaffa blogg och vill ha fler läsare! Det är inte som t.ex blog lovin' att man följer varandra och sen aldrig går in på varandras bloggar igen, eh.. Här får man fler läsare! Igår hade jag över 100 besökare, och hur många inlägg skrev jag igår? Precis! Brukar har runt 20 läsare när jag inte skriver något inlägg, men de senaste dagarna har jag haft runt 40. Så det är hur kul som helst! Och tycker läsarna att du skriver intressant så stannar kanske de flesta kvar!
Sedan heter bloggriket.se och det är bara att gå in där och registrera din blogg! Det bästa med sidan är att den funkar!
Sedan kan man ju skaffa andra såna sidor också, som topblogger och sånt, men ingen annan sida har funkat så bra som denna!

Nu ska jag strax iväg på kalas! Har på mig en jeansblus från Gina och skinn shorts från New Yorker, så att man kan se mina röda ben och armar! Haha, kommer upp bild senare kanske.

Comments
Lemmy

Om jag får gissa beror det stora antalet besökare just nu på de väldigt fina bilderna du tagit på Jay Smith. Hans fans hittar allt om honom på nätet och du är inte den första bloggaren som blir förvånad över plötslig tillströmning. ;)

2011-08-04 @ 15:01:31
Ella

Hej! jag tänkte tipsa dig om en super bra sida som ger ut gratis domän, det vill säga att du kan ändra ditt bloggnamn från att sluta med blogg.se till bara .se istället. Det ända du behöver göra är att samla ihop en viss summa med poäng, hur du får ihop poängen kan du läsa mer om på deras sida Länk:

http://www.gratisdoman.se/Register.asp?r=2896

2011-08-04 @ 16:25:26
URL: http://aamazings.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback