Tokio Hotel-6 år!

Idag är det 6 år sedan Tokio Hotel blev just Tokio Hotel offentligt. Deras allra första singel, Durch Den Monsun, släpptes. Det är en av världens finaste låtarna, som man dessutom aldrig glömmer texten på. En låt som räddade mitt liv, och som räddat många andras liv.
Jag vill inte skriva en lång text om hur Tokio Hotel räddade mitt liv, och hur mycket de betyder för mig, för då börjar jag bara gråta..

Det ända ni behöver veta; I love you, Tokio Hotel, and I will never ever stop doing that, as long as my heart is beatin'...








Comments
Anonym

kolla in min goa hund på bloggen!♥

direktlänk: http://bellisbello.blogg.se/2011/august/bildbomb.html#comment

2011-08-15 @ 00:27:04

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback