Världsrekord i Grytan.

Hejsan!
Har som sagt varit i Helsingborg hela dagen, på ett ställe som kallas Grytan. Pappa och grannen skulle ju vara med i världsrekordet. Jag fotade några bilder och spelade in hela låten när de var igång och även efteråt att de fick det bekräftat att de slått världsrekordet! Så himla coolt! Så snart får vi ett diplom hemskickat till pappa! Hihi.

Jag har sån lust att åka till Malmöfestivalen. Mest för att köpa en Aerosmith tröja, Evlina sa att hon hade sett en. Så, det ska jag göra på torsdag eller fredag när jag ska dit. Vill egentligen åka dit tidigare men jag kommer vara så trött efter skolan, och det kommer börja ta lång tid för mig att komma hem om dagarna.. Jag menar, när jag är hos pappa så är jag inte hemma förrens efter halv sex och kommer komma hem till mamma ännu senare. Sånt är livet!

Bloggen kommer gå dåligt nu när jag har skola. Men det tas igen på fredagar, för hoppningsvis. Är ju ledig då. Klart jag kan plocka upp datorn när jag kommer hem, men jag kommer vara så trött och då kommer jag inte orka skriva något. Förresten, kanske kan slänga in något inlägg under dagen, då man får ha med sina egna laptops om man har några och använda dom när det är skolarbete och sånt. Och jag har ju en minilaptop så det är ju helt perfekt!

Imorgon ska jag beställa Steven Tyler munspelet och redigera bilderna från idag och lägga ut videosarna också!

Comments
moa

sv : ja min pyjamas är väldigt gullig! :D

och texten är från den låten :D

2011-08-21 @ 13:23:01
URL: http://baratriangel.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback