Back on track!

Hejsan!
Jag bloggade inte igår, och nu befinner jag mig (och ni!) i himmelriket. Det var inte meningen att råka ta era liv, allesammans. Det.. bara hände!
Okej, skämtåsido. Världen överlever.. Eller?.. Haha, skoja. Jag hade utvecklingssamtal igår efter skolan och när jag kom hem så var jag trött. Åt, fikade, gick och lade mig. Typ så. Exakt i den ordningen! Yää.

Jag har precis pluggat färdigt. Har inlämning om meditation imorgon. Har haft det som eget arbete. Kul. Imorgon har vi även uppspel på 80- 90-tal, det ska bli så jäkla skoj! Tänkte ta på mig ett par skinnbyxor, en orange tuptop, ett vitt linne, en grå paljettväst och en hatt! ''Mitt'' band ska köra Himlen Runt Hörnet, Billie Jean och Heaven's On Fire. Kommer bli grymt. Detta innebär alltså ingen bloggning imorgon heller. Kanske gör ett mobilinlägg, genom appen. Men äh, nobody cares.
Just det! Sebastian Bach kommer till Sweden Rock nästa år! Blev rätt glad när jag hörde det. Men jag har ju redan träffat honom en gång förut, så det gjorde mig faktiskt inte helt motiverad. Om jag ska vara ärlig så har jag inte lyssnat på hans nya musik. Men om fler bra band och artister drar dit så gör nog jag det med!
Ha det fint!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback