Bild från igåååår.

En julgran och 38 nya foton på facebook rikare! Det var rätt jobbigt att redigera dem, särskilt när vissa skyndade på mig på facebook. Man måste bara älska min klass!
Jag tänkte bjuda på en bild från igår. Uppspelet gick bra. Det gick grymt, faktiskt. Kände mig lite säkrare på scenen denna gången. Det jag ska försöka jobba på nu i skolan är min sång (som alltid) och faktiskt mitt scenspråk. Jag kommer ihåg, dels för att jag har minnen och för att mamma påpekat detta, att när jag gick på Småstjärnorna i 1an-3an, så hade jag så jäkla mycket energi på scenen. Jag dansade, sjöng, och sprang runt bland publiken. Har bild på det, haha! Men i 4an så slutade jag på Småstjärnorna, och i 5an-6an dansade jag i Lund, i 7an gjorde jag ingenting, och sedan dansade jag i 8an igen. I 9an tog jag bara sånglektioner (okej, bara fyra stycken.. men ändå!). Jag uppträdde ju tidigare i år på en välgörenhetskonsert i Landskrona, och där var jag nervös som.. jag vet inte vad. Det kan ha varit för att jag var först ut, men jag tror inte det spelade någon roll. Jag tror att jag, någonstans på vägen, tappade all den energin jag förut hade. Men den är påväg tillbaka känner jag. Så, jag ska försöka fokusera på det. Jag vet att jag kan. Nu vet ni, haha!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback