Blåsig dag!

Hejsan, mina vänner!
Vaknade för typ 40 minuter sedan efter hemska mardrömmar inatt, som dock till slut slutade bra. Drömde bl.a om att min storebror, av någon konstig anledning, skulle prova på att sova i en ubåt en vinternatt. Han överlevde inte, han fryste ihjäl, och när, haha, fiskarna skulle kolla om han fanns kvar i ubåten på morgonen så var han borta. Vi fick rapporter om att han var död, så det enda man gjorde var att gråta hela tiden. Men en dag åt jag, Evlina och en av våra lärare, haha, middag på typ.. Hemköp eller något, och då fanns det en dörr en liten bit bort från vårt bord, och någon knackade på dörren. Jag gick bort för att öppna, och då var det min bror som hade kommit tillbaka till livet!

I verkliga livet så funderar jag just nu på om jag ska kila ner till stan och handla lite julklappar. Brukar aldrig köpa något till mina syskon, men jag kanske kan köpa något litet nu. Det blåser väldigt mycket nu, och när det blåser här så blir det kallt, haha. Precis som överallt annars, eller? Men det kan jag ju offra! Finns ju något som heter kläder!
Aja. Nu ska jag kila. Ha det fint!

Bild sedan The Ark-konserten i Mars!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback