Förlorade pengar.

Hejsan! 
Skulle bloggat igår, men vårt internet slutade fungera, konstigt nog. Det kom inte igång förrens klockan nio på kvällen, typ. Och vid två tiden idag stack jag till stan, så jag hann helt enkelt inte. Jag skulle handlat vars en present till Natalie och Moa, men råkade handla lite mer.. Till mig själv. Räknade med att handla för drygt 200 kronor men jag slösade 474;-, och allt på smycken! Handlade ett halsband och två earcuffs till mig själv. Galet. Och just det, tre nagellack också som Gina Tricot tillverkat. Ångrar faktiskt att jag köpte så mycket. Men vad gör det, det är julafton om några dagar och då kanske jag får lite pengar.
Har fotat alla grejor, dock inte redigerat bilderna, så ni får se det imorgonkväll. På dagen har jag planer med mamma. Antingen ska vi iväg på något köpcenter (typiskt, jag som inte kan slösa mer nu..) eller baka. Hoppas ni haft det bra!


Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback