Handlat julklappar.

Hejsan!
Idag är jag fortfarande sjukling, men jag och mamma stack iväg förut idag och handlade lite julklappar. Har handlat till mina syskon och pappa och Jessica. Och mamma, såklart. Hon köpte mig även ett par byxor, som är mina nya favoriter nu! Själv köpte jag mig ett par fjäderörhängen, men jag fick ingen bra bild på dom och jag orkar inte ta någon bra nu.. Kollade på Gina's hemsida men de hade inte dom i webbutiken. Däremot hittade jag lite andra fina örhängen där som jag får införskaffa mig senare.
Här är en bild på byxorna. De finns på Gina Tricot och blir dina för ynka 499 kronor. Jag vet att de är lite stora på mig, men om jag tog en storlek mindre så satt de för hårt i midjan, och sedan gör det ingenting om de är lite stora för de krymper ju i tvätten. Och ja, gylfen är öppen.. Oops..



Comments
Evelina Sjöstrand

Sjukt snygga jeans!

2011-12-20 @ 18:12:12
URL: http://wings.devote.se

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback