I see your true colors.

Hejsan, sitter och lyssnar på Amanda Fondells ny-utsläppta debutalbum! Jag tycker, som sagt, att hon är väldigt grym. Check it out!

Tänkte bara berätta lite om skolan. Kom dit vid åtta, satt och pluggade till klockan nio, skrev två prov. Sedan fick jag faktiskt hjälpa Evlina med allt vi gått igenom på Gehör- och Musikläran. Kände mig lite som en lärare, och både hon och Ellinor tyckte att jag förklarade bra, haha. Evlina insisterade att vi skulle använda tavlan, så.. Ja.. Varför inte? Sedan kom vår mattelärare in och kikade till en annan elev, och han tyckte att, haha, jag var en bra lärare! Han tyckte jag skulle bli lärare på Mega Musik ;) Ny framtidsplan? Okej, kanske inte.. Haha.

Hur har ni haft det?

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback