Jul hos pappa.

Det lät kul i huvudet om man sjunger min rubrik med MangeMakers melodi. To be honest, jag har inget emot dom. Men dom tjänar pengar på oseriösa låtar. Vem gör inte det nuförtiden? Folk vill ju ha det..

Jag somnade efter klockan fyra imorse. Jag vet inte varför. Jag hade lovat mig själv att gå och lägga mig vid tolv tiden. Men, nope. Jag var inte trött alls! Kan bero på att jag sov till klockan halv tre igår.. Men jag väktes idag lite innan elva, och var egentligen ganska pigg. Det som gör mig ''trött'' nu är att jag har så satans ont i magen. Kul attt ha det nu ju, när vi ska fira jul hos pappa. Mücket trevligt. Välkommen till mig iallafall, magonten! Hoppas du trivs.


Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback