Julen 2011.

Hejsan! Ligger just nu i sängen och kollar på tv.. Jag är ganska trött. Och jag orkar inte ta upp datorn, även om jg ska göra det snart ändå. Haha. Tänkte mest bara dela med mig utav att min julhelg har varit väldigt mysig. Har fått tre av de sakerna jag önskade mig mest, och sen har det bara varit allmänt mysigt.
Det enda som är fel just nu är att läsa alla hat-inlägg på facebook. Vissa klagar på att folk "skryter" om vad de fått (ja, tydligen räknas det som om att man skryter när man bara är tacksam över det man fått), och sen finns det dom som klagar på dom som klagar. Jag tänker inte uttrycka mina personliga åsikter om det. Inte om inte någon frågar, för det är ju så jävla löjligt.


Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback