Natt.

Tjena alla nattmänniskor!
Eller, okej, jag tror inte att någon läser detta när detta publiceras.. Inte ens jag är vaken då. Det är ett tidsinställt inlägg. Jag skulle egentligen skriva detta inlägg när jag publicerade inlägget nedan, men jag blev så rörd. Jag blev jätteglad! Den kommentaren gjorde hela min dag. Kommer gå runt och tjata om den imorgon. Hihi. Synd om mina vänner. Har jag ens några? Nej, skoja..

Iallafall, jag har inte bloggat tidigare idag. Nope. Not at all. Jag har varit på Center Syd med mamma och brorsan. Hittade massa fint, men eftersom jag ska ''spara'' mina pengar så blev det inget köpt. Pappa kom med det tragiska beskedet att vi inte kommer köpa Bruce Springsteen biljetter nu. Och de är slutsålda. Vi kanske kommer köpa från blocket eller något senare, nästa år när det börja närma sig. Måste verkligen se honom. Så.. nu har jag massa pengar i plånboken. Ska nog lägga undan dom.

Ha en fin dag i skolan/hemma/på jobbet! Jag kommer träna på vår barnlåt som vi ska framföra på onsdag, tjingeling!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback