Pappa har fått en ny älskling!

.. Och med det menar jag då en ny gitarr! Haha!
Som ni ser på bilden så är den svart! Den har inbyggd mick osv, och den är allmänt fin. Dock så har han lovat att jag ska få hans gamla, så jag är också jätteglad! Det är en Cantus som är typ 19-20 år gammal. Den är jättefin. Jag kommer ihåg att jag fick beröm för den gitarren av min musiklärare i nian. Den är otroligt fin.

När vi nu ändå snackar nya musikprylar så kan jag meddela er om att jag håller på att spara ihop till ytterligare en gitarr och ett digitalt trumset! Hittade ett billigt, men bra, trumset på thomann. Så, jag rekommenderar att innan ni köper instrument så kolla alltid på thomann.de/se först! De har mycket billigare grejor! Jag köpte t.ex mitt Steven Tyler munspel där för 500:-.

Vad har ni hittat på idag?
Bild från facebook på pappas nya gitarr!


Comments
MICHAELA D

Svar: Nej, hon spelar usm :)

2011-12-10 @ 23:51:14
URL: http://michaeladahlstrom.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback