''Saker jag skulle vilja uppleva''-lista.

Vi kör på ett random nattinlägg nu då!

Jag har aldrig egentligen skrivit en riktig ''saker jag måste göra innan jag dör''-lista eftersom jag sätter en sån stor press på mig själv då. När jag skriver det, så tänker jag att ''oj, detta kommer jag aldrig kunna uppleva'', och så känner jag mig så.. liten. Ovärd. Därför skriver jag istället en liten ''saker som hade gjort mig lycklig''-lista;

  • Ha en egen turné med stor publik.
  • Spela in ett album.
  • Vinna ett pris för mitt artisteri.
  • Träffa Aerosmith.
  • Träffa Tokio Hotel.
  • Träffa någon i Jackson-familjen.
  • Ha huvudrollen i en film.
  • Göra en film.
  • Gifta mig med mitt livs kärlek och få en fin familj.
  • Bo i Los Angeles.

Hur ser din lista ut?


Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback