Sista Idol-avsnittet ikväll.

Det är med några tårar i ögonen som jag säger farväl till Idol ikväll. Programmet har varit med oss sedan 2004. Vi har fått höra och se många bra sångare och sångerskor, och många utav dom har vi aldrig fått se igen. Idol har gett folk otroliga möjligheter att förverklige sina drömmar.

Vi hörde rykten redan i fjol om att 2011 skulle bli den sista säsongen. Det bekräftades i år. Jag är så glad att jag, i panik, sökte till Idol 2011, bara för att få uppleva det. Jag gick dit med noll förväntningar, eftersom att jag hade, och har fortfarande, en lång väg att gå inom musiken. Det har varit en dröm sedan det startade att få stå på Idol-scenen. Jag har iallafall fått äran att stå i den flera timmar långa kön.

Jag pekar ut Erik Grönwall som min all-time-favourite i Idol, men jag gillar de flesta. För att inte prata om Danny Saucedo, Jay Smith, Agnes, Darin och alla andra som varit med. Tyvärr är det som sagt inte så många vi har fått se mer utav, men de vi faktiskt får se mer utav är väldigt duktiga.


Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback