Slått in julklappar!

God eftermiddag!
Jag är nog fortfarande lite sjuk.. Är förkyld som bara den, huvudvärk, ont i magen och är otroligt trött. Får se hur det blir med skolan imorgon, jag måste nästan dit för att sätta datum för prov osv.. Kanske kan åka dit på morgonen för och sedan åka hem. Vi får se.
Jag har slått in alla 7 julklappar som jag köpte i fredags, förresten! Vissa blev väl bättre än andra, haha.. Men det får väl duga. Det är ju första gången jag slår in julklappar. Första året. Hihi. Okej, jag köpte något till pappa och Jessica förra året tror jag, men det slog mamma in. Jag köpte en bok till mamma förra året också, kommer jag ihåg. Iallafall så är det kirrat nu!
Senare ikväll ska jag till farsan. Ska bli spännande att se om de skaffat julgran än. Hoppas det. Men nu ska jag plocka undan från bordet och börja plugga! Ha det!
På bilden ser ni örhänget jag köpte i fredags också!


Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback