Studio.

Hejsan!
Ojsan, blogg.se har uppdaterats! Snyggt! Haha.

Jag har haft en rätt nice dag idag! Fick reda på att jag icke blivit godkänd på matteprovet idag, alltså trodde jag helt rätt, hehe. Det gör ju inte mig glad, men.. Äh. Vi fick iallafall spela in i studion idag! Det var hur kul som helst! Har spelat in i mick och dator och såntdär förut, men inte i liksom.. en studiomick. Med brusskydd och sånt. Vi valde att spela in Himlen Runt Hörnet eftersom vi kan den bäst av de tre låtar vi spelar. Soundchecken tog rätt lång tid (kändes som lång tid som sångerska när de skulle testa alla instrument först!) och vi hann med två ''tagningar''. Jättekul! :D

Ikväll har jag i princip bara spelat gitarr. Nu kollar jag runt på tumblr. Har ni haft det bra?

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback