Burlesque.

Det är verkligen en film jag vill se.
Jag hittade just Soundtracken Spotify, och jag lyssnar fortfarande på första låten, och jag måste få säga; I really like it! Det kanske inte är just den musiken jag lyssnar mest på, men jag gillar den ändå! Och Christina Auguileria är ju bara så otroligt grym. Jag vet inte när jag ska gå och se filmen, jag fick en så go' lust att se den redan ikväll. Ska se om jag får tag i någon kompis, fråga mamma om jag kan få en bio biljett (vi har typ.. 20 stycken...). Vi får ju se!

Här är iallafall låten jag nyss hörde;
Christina Aguilera – Something's Got A Hold On Me - Burlesque Original Motion Picture Soundtrack

Cher är förresten också otroligt bra!


Update: Haha, jag vill inte alls se den ikväll! Vet ni varför?


Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback