Dagens Outfit!

Tja, ni har ju bett om det..
Dock är det ingen bra bild. Kameran fick stanna kvar hemma hos mamma i tisdags, jag orkade inte packa ner något annat än kläder. Så, det blir en dålig mobil-bild, men det spelar ju ingen roll sålänge man ser vad jag har på mig.

Jag gick till skolan idag. Dock stannade jag bara de två första lektionerna. Det är ju omöjligt att koncentrera sig när man inte har någon energi, när man inte kan äta. Det har varit så nu. Började när jag blev sjuk förra onsdagen, åt inget på torsdagen men sedan har det väl gått lite uppåt. Nu känner jag ingen hunger alls längre, även om jag känner mig tom i magen.

Iallafall, Evlina vill sova över hos mig ikväll. Det tycker jag skulle vara mysigt, dessutom så saknar vi varandra! Ska bara checka med pappa.. Eventuellt kollar vi på Burlesque då, då blir jag glad!


KISS tröja- Cubus, 99:-
Kofta- Idol, 250:-
Byxor- BikBok, kommer inte ihåg priset, men var säkert 199:-


Ha en fin fredag!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback