Danny & Swingfly i final.

Danny & Swingfly gick vidare i final, för er som nu missade det.
Jag tyckte faktiskt att de flesta bidragen skulle passat bra in i Eurovision, dock så skulle många utav dom bara vara ''en i mängden'' och inte sticka ut från det som vi fått höra de senaste gångerna. Danny Saucedo och Jenny Silver var faktiskt mina favoriter ikväll, och jag förväntade mig inte att jag skulle tycka om Jenny, för att jag inte visste vem hon var. Men när hennes låt slogs på, så gillade jag det. Det var som min styvmamma sade; Det påminner om ABBA. Och det gjorde det, tycker jag. Det skulle kunna vara en ABBA låt. En lite.. modernare? Jag kan verkligen se ABBA framför mig med denna låten, med lite mer piano i låten.

Swingfly var dock ingen favorit. Visst, låten var helt okej och det är säkert en låt som sätter sig lätt på folks huvud, men det var ändå något jag inte gillade. Le Kid var lite roliga också.

Nästa lördag får vi höra bl.a Brolle, Babsan och Sanna Nielsen!
Vilket/vilka bidrag tyckte du bäst om ikväll?


Comments
My ^_

Sv: Du måste komma till Göteborg den 5 mars, snälla? <3

2011-02-05 @ 22:57:26
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
william

Jenny borde gått vidare till finalen;D

2011-02-06 @ 21:36:38
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback