God natt.

Varför är jag uppe såhär sent på en vardag? Jag borde sova nu!
Jag fick låna en väns Sims 3 idag, och jag får låna syrrans dator eftersom det inte fungerar på den vanliga. Har för gammal dator, tror jag. Iallafall, jag har byggt en typisk Svensson familj. Eller en American Dream familj? Haha. En mamma, och hon verkar vara väldigt intresserad av att läsa böcker och laga mat. Hon skaffade sig nyss ett jobb, tror hon är kock. Hon jobbar alla dagar i veckan förutom fredag och söndag. Pappan gillar sport och jobbar som något proffs. Han vill träffa en superkändis och bli vän med den kändisen. Tonåringen är musikalisk och börjar bli duktig på gitarr, och hon vill bli rockstjärna och det ska jag se till att hon blir. Lillkillen är en duktig sådan, han gör sina läxor, sköter sig själv och tycker om att leka. Huset är faktist det första huset i mitt livs historia som blivit näst intill perfekt. Det är perfekt. Inte för stort, inte för litet. Underbart. Där nere finns ett öppet kök, stor toalett, öppet vardagsrum och föräldrarnas sovrum. På ovanvåningen finns en balkong, tonåringens och lillkillens rum. Sedan har jag byggt ett extra ''hus'', där pappans gym är. Alla har vars en cykel, och sedan har familjen en gemensam bil. Hehe.

Kul det där, med Sims. Förut spelade jag det bara för att få göra simmar, men nu tycker jag det är roligare att bygga huset, inreda huset och att spela är roligare.

Jag pratade med My idag! Hon sa att hon skulle kolla upp tågpriser hit, så kanske hon kan komma vecka 8! Det ska bli jättekul om hon kommer, då får hon se mig uppträda på den välgörenhets konserten också!

God natt!

Comments
My ^

Angående tågen... så... DET KOSTAR BARA 350 KR UNGEFÄR ATT TA TÅG FRAM OCH TILLBAKA YOU THINK I'M COMING? OHYÄH! SKA SE OM JAG KAN BOKA IKVÄLL!!! Det blir lördag den 19 till torsdagen den 24 om det går bra? :) Vi ska iväg på lördagen den 26 nämligen ^_^ Men jag skulle kunna komma till den 25 annars, om du vill, det kvittar ^^



SV: Heeeeeeeeeeeh nu fick du din face-bild tänkte jag säga men den (de...) har jag inte lagt upp än hohoho. De kommer dyka upp senare.. Tror jag. Älskar läppstiftet i alla fall __ <3

2011-02-03 @ 09:49:38
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
En kvinnas skräp, är en annans skatt

Radera detta inlägg om du anser det som stötande.

Annars tycker jag du ska se vad jag har att erbjuda.

2011-02-03 @ 11:31:48
URL: http://jansa.blogg.se/kap

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback