Gummiband från U.S.A

Hejsan!
Jag sitter här i vårt kök med en otrolig smärta i munnen. Men, vill man vara fin får man lida pin. Första dagen på lovet måste jag gå upp mellan halv sju och sju, för att vara hos tandläkaren i Helsingborg klockan åtta. Väl där berättar han att det är dags för den grövste bågen där uppe och att vi även ska sätta på gummibanden som ska flytta fram hela underkäken. Nu har jag mycket mer ansvar, för man måste byta gummiband varje dag, man får inte äta med gummibanden på osv. Det bästa med det hela, jag kan ''bestämma'' hur snabbt det ska gå, och då finns ju chansen att tandställningen åker av tidigare än väntat. Det är så att varje gång jag öppnar munnen och ska prata eller vad som helst, så spänns gummibanden och då flyttas käken. (Förresten, på påsen där gummibanden är i står det ''Made in U.S.A!'')
Där fick ni veta om hur det fungerar! The Sims 3 startade aldrig igår, eftersom datorn var överhettad, så den stängdes av och startades inte igen. Nu ska jag ge mig in i leken igen. Ha en fin dag!

Comments
moa

sv : Det blir en överraskning! :D

2011-02-21 @ 13:40:03
URL: http://moamusic.blogg.se/
Evelina Sjöstrand

De gummibanden är inte så jättejobbiga :) Visst, man får vara noga med att ta på och av dem, men det är inte så farligt. (y)

2011-02-21 @ 19:31:08

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback