I feel like dying.

Usch, jag mår inte alls bra.
Jag mår dock bättre än igår, men jag mår inte bra.
Det började i onsdagskväll, jag fick feber och hade ont i huvudet och halsen. Fick anstränga mig för att prata. Igår mådde jag mycket sämre, kunde inte äta något, fick bara i mig lite drick-yoghurt och en festis på hela dagen. Hade en otrolig huvudvärk (som visserligen är värre idag) och ont i magen och ont i halsen. Jag sov nog minst en gång per timme. Det kvittade hur länge jag än hade sovit så var jag lika trött när jag vaknade.
Idag när jag vaknade runt tio (jag vaknar alltid mycket tidigare när jag är sjuk) så var huvudvärken som sagt mycket värre än vad den var igår. Så det har inte varit någon skola för mig, och jag har inte orkat ta upp datorn. Men mamma använde datorn i köket igår och där stod den kvar idag, så jag passade på att meddela er om hur jag mår, varför jag inte bloggade igår osv.
Hoppas verkligen att ni mår mycket bättre än mig!

Comments
Evelina Sjöstrand

Neej fyfan.. krya på dig!

2011-02-11 @ 16:45:18
URL: http://rockabies.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback