In the cluuuuuuuuuuuuuuuuub!

Alltså, Gud! Jag kan seriöst inte sluta lyssna på låten! Den är otroligt bra! Haha, har till och med målat upp en bild över hur det skulle se ut om jag skulle uppträda med den låten någon gång! Men nu har iallafall massa låtar från Melodifestivalen kommit ut på Spotify, så ni vet vad jag gör nu ;)

Förresten, blir antagligen att beställa två biljetter till den 11 juni Sweden Rock Festivalen! Ska dit med Evelina och en till tjej som heter Louise, har varit på konsert med dom förut. Dom är så goa'! Vi såg Green Day i danmark, det var nog allas första gång då. I kinda miss that day..

Well, nu ska jag fortsätta lyssna på musik & vara nöjd över att jag redan lämnat in min gymnasie ansökan!
Ni som går i nian, har ni också valt?


Min vän idag!

Comments
My ^_

Vilka band spelar den 11? c:

Jag kanske ska dit den 8 med Hanna!



Förresten... Om jag är hemma den 26 juli, vill du komma hit och se The Ark och Håkan Hellström här då? ^^

2011-02-28 @ 17:05:11
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback