Jag är officiellt en nörd.

Yup, it's true! Synd att jag inte har med mig mina nörd glasögon här hos pappa..
Vaknade klockan nio för att vara vaken tills Evlina skulle komma hem och hämta mina nyklar så hon kunde hämta hem lite läxa till mig, så det inte blir för tufft när jag återvänder till skolan. Efter att hon hämtat böcker till mig, bestämde hon sig för att stanna kvar hemma hos mig, vilket var ett mycket klokt val då jag saknat henne. Klockan tio startade jag Sims 3, fortsatte spela på familjen jag gjorde igår, och nu har jag precis stängt av det. Linnea's dator har fått stå på hela dagen med Sims. Hehe. Nu har de fått ett till barn, Elvira har vuxit och blivit ungdom, mamman har blivit åldring och snart ska Emil bli ungdom. Då ska jag göra en stor, fet renovering. Elvira och Emil ska snart få flytta ut, Elvira har inlett en musik karriär och ska få följa med ett band på turné, mamman, pappan och den lilla bebisen ska få bo ensam i ett mindre hus. Ska nog fixa det imorgon.

Så, därför blir det ett tråkigt inlägg idag. Imorgon ska jag inte börja dagen med Sims, utan jag ska plugga lite. Fortsätta i So:n då jag inte kommit igång riktigt ordentligt. Kanske lite matte, och engelska.. Sedan ska jag spela sims! Då ska ni få fler av mina favoriter med Sungha Jung!

Hoppas alla ni är friska och glada!

Comments
My ^

Sv: NEJ MEN FAAAAAAAN HAHA FAAAAAN. Då sitter jag ju i Cloetta Center och tittar på LHC mot Frölunda i hockey.... D:

Men vi ska se om vi inte kan ses ändå, puss!

2011-02-03 @ 21:11:42
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
My ^

Sv: NEJ MEN FAAAAAAAN HAHA FAAAAAN. Då sitter jag ju i Cloetta Center och tittar på LHC mot Frölunda i hockey.... D:

Men vi ska se om vi inte kan ses ändå, puss!

2011-02-03 @ 21:11:43
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback