Kalas #2

Jaha ni, det här blev en kalas-helg..

Jag ska på ännu ett kalas! Idag är det till min låtsas mammas halvsyster. Hon fyller 15 år.

Sedan, när jag kommer hem måste jag fixa en skiva. Där ska de instrumentala låtarna vara som jag ska köra på lördag, för det är då jag ska sjunga på den där välgörenhetskonserten jag snackat om! Den börjar klockan två, och jag står på scen halv tre, ni får gärna komma dit! Tror det kostar 15-20 kronor inträde (som självklart går till Hjärt & Lung fonden, som alla andra pengar också gör som dom får in under kvällen!). Jag ska ge er mer information nästa vecka.

Ni får ha en trevlig söndag, kanske hör av mig när jag är hos mamma, om jag inte börjar spela Sims, dvs.

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback